Rozhovor s Veronikou Mandíkovou z firmy TRUST
Pro naše zákazníky nám Veronika Mandíková, zástupkyně společnosti Trust, odpověděla na pár otázek, které by vás všechny mohly zajímat – více o rozhovoru zde.
Jaká jste šéfka/kolegyně?
Šéfová těžko říct, šéfuji sama sobě, což je někdy těžší, než šéfovat podřízeným. Ale vážně, myslím, že kolegyně jsem celkem pohodová, ale také upřímná. Pokud něco nefunguje a vidím, že je třeba cokoliv změnit ve fungování jak lokálního teamu, tak na regionální úrovni, nebojím se ozvat. A doufám, že nejde o takové to remcání, ale snažím se o konstruktivní přístup a hledání cest, jak věci zlepšit.
Co Vás ovlivnilo při výběru Vašeho povolání?
V podstatě to byla velká náhoda, že jsem se ocitla v IT branži. Stačila jedna, původně krátkodobá brigáda při vysoké škole. Naskočila jsem do IT a už tam zůstala. Od velké počítačové firmy, přes networking až po příslušenství. Od marketingu po sales.
Čím je pro Vás IT obor zajímavý?
Podle mě se jedná o jedno z nejkomplexnějších a nejdynamičtějších odvětví, a především se tady člověk stále něco nového učí, protože IT se vyvíjí opravdu velmi rychle.
Co byl první impuls, že chcete pracovat právě ve Vaší firmě?
Viděla jsem zajímavé produkty, zajímavý styl práce založený na velké důvěře a především potenciál, který bude možno rozvíjet. To se podle mě za uplynulé 4 roky, kdy jsem zde, zatím daří.
Co Vám z dosavadní praxe či studia bylo nejužitečnější?
Nejužitečnější je pro mě poměrně dlouhá doba, kdy se v IT světě pohybuji. Další užitečnou věcí bylo to, že jsem prošla sales a marketing tzv. zdola, nahoru, zprava doleva, takže jsem si „sáhla“ na vše – od marketingové komunikace, eventů, sales, e-commerce, retail atd. Pokud bych se vrátila ke studiu, tak základním předpokladem pro jakoukoliv manažerskou pozici v nadnárodní firmě je samozřejmě perfektní angličtina, komunikační a diplomatické dovednosti. Shrnula bych vše ostatní pod pojem zdravá úsudek a vůle se učit v prostředí té které společnosti.
Co Vám nejvíce pomáhá při práci? Co Vás v práci nejvíce motivuje?
Motivuje mě, když jsou naši zákazníci a partneři spokojení, jak s produkty Trustu, tak s naším společným fungováním.
Co ráda děláte, když zrovna netrávíte čas v práci?
Největší koníček je sport a rodina. Stále ještě aktivně hraji basket (mám ráda všechny míčové a míčkové sporty – beach, tenis, squash...). Poslední dobou trávím stále více času na kole, či v zimě na běžkách. Děti sportují taky, takže je to často 2v1. Ráda chodím nebo jezdím po horách a když je možnost, ráda cestuji.
Jak Vaši práci vidí Vaše děti?
Vzhledem k tomu, že dlouhodobě pracuji z domova, tak děti vnímají, že sedím v pracovně a řeším něco, co se týká těch pěkných herních věciček, které je samozřejmě zajímají nejvíc :-)
Jakou značku IT produktů preferujete?
Mám ráda všechny značky, které se mě v mé kariéře dotkly. Někdy se to trochu bije, ale na žádnou z nich nedám dopustit.
Jaká je Vaše oblíbená PC hra? Příp. Vašich dětí?
Za mě žádná, jsem zřejmě v tomto směru opravdu „stará“ generace. PC hry mě nelákají vůbec a mám trochu problém s tím, jak moc lákají moje děti. Nicméně, stále je to u nás doma tak, že když je možnost volby, vítězí většinou možnost jít ven na hřiště a hrát si tam s kamarády, což považuji v dnešní době za takový malý rodičovský úspěch.
V čem si myslíte, že jste jako firma úspěšní?
Myslím, že naše motto „Value for money“ je velmi výstižné. Rádi bychom, aby naše produkty byly tou nejlepší možnou kombinací kvality a příznivé ceny.
Kam dál směřuje vývoj Vaší firmy?
Momentálně v Trustu probíhají dva velké projekty. Projekt „Clevergreen“, který je zaměřený na udržitelnost a ekologii - týká se balení i produktů samotných. Přecházíme od plastů k ekologickým materiálům, ke zmenšování balení a „nepřevážení“ vzduchu v krabicích. První produkty (brašny) jsou již plně vyráběny z recyklovaných PET lahví. Další projekt je rebranding, který jsme spojili se změnou balení v rámci předchozího projektu.
Co byste poradila koncovým zákazníkům při výběru jakéhokoli IT produktu?
Aby nevolili to nejlevnější. Obvykle to nemá dlouhou životnost a přesto, že je to lákavé, ve finále se to prodraží a navíc i příroda zapláče, když nekvalitní produkt musíte za týden vyhodit.
Jaké argumenty byste poradila resellerům při prodeji koncovým zákazníkům?
Jednoznačně a stručně - osobní přístup a férové jednání. Cena totiž není všechno.
Autor: Marketing